donderdag 3 juli 2014

Stad wil jongeren aan baan defensie helpen

Groningen wil zo veel mogelijk jonge werklozen in de stad aan een baan bij defensie helpen. Daarvoor heeft de gemeente een convenant gesloten met defensie. Lees verder...



via http://goo.gl/aU06CC