Groningen
donderdag 3 juli 2014
Stad wil jongeren aan baan defensie helpen
Groningen wil zo veel mogelijk jonge werklozen in de stad aan een baan bij defensie helpen. Daarvoor heeft de gemeente een convenant gesloten met defensie.
Lees verder...
via
http://goo.gl/aU06CC
Nieuwere post
Oudere post
Homepage