woensdag 2 juli 2014

NWVG-renner Rijpma boekt overwinning in Meerdaagse

Een belangrijke dag voor de Noordelijke Wielervereniging. NWVG-renner Coen Rijpma uit Oldeholtpade boekte de eerste overwinning in de Wielermeerdaagse voor de stad-Groningse club. Hij betrad gisteravond in Zevenhuizen de hoogste trede van het podium. Rijpma ontsnapte halfkoers met Paul de Haan uit Meedhuizen en Jos Harms uit Oude Pekela. In de laatste ronde wist Rijpma aan zijn meddevluchters te Lees verder...



via http://goo.gl/Mm2fmv