donderdag 3 juli 2014

Nijdam nieuwe baas Groninger Forum

GRONINGEN - Dirk Nijdam wordt de nieuwe directeur van het Groninger Forum. Nijdam vervulde die funtie al part-time. Per 1 oktober treedt hij volledig in dienst van het Forum. Hij legt zijn functie als directeur van Marketing Groningen neer. Het afgelopen jaar voerde Nijdam in het Forum een reorganisatie en koerswijziging door. Hij volgde Bas van Kampen op.



via http://ift.tt/1rmLPEs