vrijdag 4 juli 2014

Management neemt Noordlease over

Autobedrijf Noordlease, met 10.000 auto's en 50 man personeel, wordt door het zittende management overgenomen van eigenaar BMW. De overname brengt voor de organisatie geen veranderingen met zich mee, al het werkzame personeel kan er blijven werken. Lees verder...



via http://goo.gl/ODp6fJ