Wielrenster Julia Soek uit Den Ham doet zondagmiddag in Parijs mee aan de eerste editie van La Course. Dat is de dameskoers die voorafgaand aan de slotetappe van de Tour de France wordt verreden op de Champs-Élysees. Lees verder...
via http://goo.gl/GkbyiW
via http://goo.gl/GkbyiW