Het kwartje is dus toch nog steeds niet gevallen in Den Haag. Een Kamermeerderheid wil een 'Toekomstfonds', gevuld met extra verdiensten uit het aardgas. Nee, niet een fonds voor Groningen maar een landelijk fonds. Lees verder...
via http://goo.gl/tqVM7X
via http://goo.gl/tqVM7X