GRONINGEN - Voor de tweede keer deze zondag zijn er problemen met de Gerrit Krolbrug in Groningen. Vanmorgen stond de brug halfopen en kon autoverkeer er niet overheen. Om tien uur was de brug weer gesloten, maar de problemen nog niet verholpen.
via http://ift.tt/1n5i9Ze
via http://ift.tt/1n5i9Ze