maandag 21 juli 2014

Gemeentehuis Pekela krijgt aardbevingssensor

De gemeentehuizen van Pekela en Veendam krijgen een aardbevingssensor. Zo hoopt de gemeente inzicht te krijgen in het verband tussen aardbevingen en de veiligheid van gebouwen. Eerder werd al bekend dat het gemeentehuis van Ten Boer er eentje krijgt. Lees verder...



via http://goo.gl/QviqM5