donderdag 3 juli 2014

Geen extra geld voor voedselbank

De Groninger gemeenteraad blijft bij haar standpunt om niet structureel geld over te maken aan de voedselbank. Wel wil de raad dat het stadsbestuur in gesprek gaat met de voedselbank om te kijken of er op een andere manier hulp kan worden geboden. Lees verder...



via http://goo.gl/uVbxWN