Groningen
maandag 21 juli 2014
FNV Bouw: 'Laat Groningers bevingsschade herstellen'
Bij het herstellen van de schade in het aardbevingsgebied moeten zoveel mogelijk regionale bouwvakkers aan de slag. Dat zegt vakbond FNV Bouw.
Lees verder...
via
http://goo.gl/p8EZSx
Nieuwere post
Oudere post
Homepage