FC Groningen heeft een amateurclub geloot in de tweede ronde van de KNVB Beker: de winnaar van BVV Barendrecht - RKSV De Ster. Het gaat om een uitwedstrijd, die op 23, 24 of 25 september wordt gespeeld. Lees verder...
via http://goo.gl/EP7NNE
via http://goo.gl/EP7NNE