Oud-raadslid Jan Evenhuis van de VVD heeft zaterdagmiddag de Erepenning van de stad Groningen gekregen. De eervolle onderscheiding werd uitgereikt door loco-burgemeester Roeland van der Schaaf. Lees verder...
via http://goo.gl/a27W9z
via http://goo.gl/a27W9z