vrijdag 4 juli 2014

Eigen Huis: 'Belang inwoners aardbevingsgebied centraal'

'Er is lang genoeg gepraat, het is hoog tijd voor daden.' De Vereniging Eigen Huis laat in een brief aan de Dialoogtafel duidelijk weten dat het belang van inwoners centraal moet komen te staan bij de inrichting van de toekomstige uitvoeringsorganisatie. Lees verder...



via http://goo.gl/aUf9Nn