GRONINGEN - De druk op de binnenstad tijdens Koningsdag moet minder. Voor het feest in 2015 wordt nadrukkelijk gekeken naar een groot evenement aan de rand van de stad. In een terugblik op Koningsdag 2014 melden B en W dat het druk was in de binnenstad, maar minder druk dan voorgaande jaren. Maar: ‘Tijdens momenten van topdrukte hebben zich wel enkele spannende momenten voorgedaan', schrijft burgemeester Ruud Vreeman in een brief aan de raad.
via http://ift.tt/1vCuHbB
via http://ift.tt/1vCuHbB