vrijdag 4 juli 2014

Drie tunnels onder Hoofdstation Groningen

GRONINGEN - Onder het Groninger hoofdstation liggen in de toekomst drie tunnels: een voetgangerstunnel die de perrons verbindt, een om bussen van noord naar zuid te laten rijden en een fietstunnel. Dat staat in plannen van Spoorzone Groningen waarover de Groninger gemeenteraad en provinciale staten kort na de zomer een beslissing moeten nemen.



via http://ift.tt/1meJbx8