Wethouder Kees Swagerman van de gemeente Oldambt moet de nieuwe voorzitter worden van werkvoorzieningsschap Synergon. Dat zei fractievoorzitter Johnny de Vos van D66 Oldambt woensdagmiddag bij de laatste raadsvergadering voor het zomerreces. Lees verder...
via http://goo.gl/k8opbB
via http://goo.gl/k8opbB