Groningen
donderdag 3 juli 2014
Basisschoolleerlingen Zeerijp skypen met Kamp
Groep zes van basisschool De Wilgenstee in Zeerijp heeft donderdagmorgen geskypet met minister Henk Kamp. Leerlingen mochten twintig minuten lang vragen stellen aan de minister.
Lees verder...
via
http://goo.gl/qxQYcA
‹
›
Homepage
Internetversie tonen