De Brandwonden Stichting is dit jaar het goede doel van de 4 Mijl van Groningen. De Stichting heeft al een bestemming voor het geld: ze wil het brandwondencentrum in het Martini Ziekenhuis helpen een verbandwisselkamer voor kinderen te realiseren. Lees verder...
via http://goo.gl/yKnI5W
via http://goo.gl/yKnI5W