Er rust geen zegen op het Groninger Stationsplein. Na een chaotische verkeerstuin rond een grasveldje werd het een gure zwarte vlakte en nu is het een opengeklapte fietsenstalling, genaamd 'Stadsbalkon'. De Bond Heemschut wil weer een echt plein en respect voor het fraaie stationsgebouw. Heemschut heeft groot gelijk. Alleen: wat doen we met de fietsen? Lees verder...
via http://goo.gl/6mjWDp
via http://goo.gl/6mjWDp