maandag 23 juni 2014

Wandeltocht 'vergast' bewoners

Een wandelevenement door de natuur in Winschoten (Groningen) is door een ietwat ondoordachte zinsnede in een persbericht zijn onschuld verloren. De organisatie van de tocht belooft in een artikel aan media in de regio dat bewoners "tijdens de tocht zullen worden vergast op muziek."








via http://goo.gl/YgjMtu