Het personeel van Stadsbeheer doet zaterdag een extra ronde om vuilnis op te halen bij mensen die nog een volle container hebben. Door de staking van afgelopen week werden op veel plekken de containers niet geleegd. Lees verder...
via http://goo.gl/RMqjJM
via http://goo.gl/RMqjJM