FC Groningen gaat volgende week Sergio Padt presenteren als opvolger van de naar KRC Genk vertrekkende Marco Bizot. Volgens Het Laatste Nieuws kan de speler van KAA Gent in Euroborg een contract tekenen voor drie jaar. Lees verder...
via http://goo.gl/UdMa9a
via http://goo.gl/UdMa9a