Groninger Boys is zaterdagavond winnaar geworden van het Sportmaat SC Stadspark toernooi, het voormalige Promotextoernooi. Het team versloeg VVG uit Groningen en Pelikaan S uit Oostwold met respectievelijk 3-0 en 3-2. Lees verder...
via http://goo.gl/zsfKVp
via http://goo.gl/zsfKVp