De Noordelijke Wielervereniging Groningen (NWVG) heeft teleurstellend gepresteerd bij het Nederlands kampioenschap voor eliterenners zonder contract in Ureterp. De Groningers eindigden buiten de top. Lees verder...
via http://goo.gl/Lk4VY6
via http://goo.gl/Lk4VY6