zondag 22 juni 2014

NWVG stelt teleur bij NK

De Noordelijke Wielervereniging Groningen (NWVG) heeft teleurstellend gepresteerd bij het Nederlands kampioenschap voor eliterenners zonder contract in Ureterp. De Groningers eindigden buiten de top. Lees verder...



via http://goo.gl/Lk4VY6