Groningen Honderd studenten demonstreerden vanmiddag op de Ossenmarkt tegen de afschaffing van de basisbeurs en de invoering van het sociale leenstelsel. De demonstratie was een initiatief van de Groninger Studentenbond (GSb) en ROOD, jong in de SP. De jongerenorganisaties strijden voor de kwaliteit en toegankelijkheid van het hoger onderwijs.
via http://ift.tt/1plSZVd
via http://ift.tt/1plSZVd