vrijdag 20 juni 2014

Groningse studenten trappen acties tegen leenstelsel af

Groningen Honderd studenten demonstreerden vanmiddag op de Ossenmarkt tegen de afschaffing van de basisbeurs en de invoering van het sociale leenstelsel. De demonstratie was een initiatief van de Groninger Studentenbond (GSb) en ROOD, jong in de SP. De jongerenorganisaties strijden voor de kwaliteit en toegankelijkheid van het hoger onderwijs.



via http://ift.tt/1plSZVd