maandag 23 juni 2014

Groningen Noord wordt weer Noorderstation

Station Groningen Noord krijgt woensdag tijdelijk zijn oude naam terug. De buurtvereniging Noorderplantsoenbuurt hangt twee banieren aan het station met daarop de oorspronkelijke naam: Noorderstation. De vereniging heeft ook een officiele naamswijziging aangevraagd. Lees verder...



via http://goo.gl/31wWKa