Station Groningen Noord krijgt woensdag tijdelijk zijn oude naam terug. De buurtvereniging Noorderplantsoenbuurt hangt twee banieren aan het station met daarop de oorspronkelijke naam: Noorderstation. De vereniging heeft ook een officiele naamswijziging aangevraagd. Lees verder...
via http://goo.gl/31wWKa
via http://goo.gl/31wWKa