zaterdag 21 juni 2014

‘Geen ongeluk met abseilen'

STADSKANAAL - Bij het Go Sports evenement voor scholieren, gisteren in Stadskanaal, is niemand gewond geraakt bij het abseilen. ,,Een meisje was gevallen met skaten en had last van haar rug. Ze heeft zich ter hoogte van het abseilen gemeld bij de EHBO. Met een paracetamol was het klaar'', vertelt medeorganisator Marcel Leegte.



via http://ift.tt/1uNGbZn