De faculteit Rechtsgeleerdheid gaat verhuizen. De juristen nemen het pand aan de Oude Boteringestraat over als de Openbare Bibliotheek in 2017 verhuist naar het Groninger Forum. In 2018 moet de verhuizing rond zijn. Maandag tekende de RUG de koopakte voor het gebouw.
via http://ift.tt/1ucCvC7
via http://ift.tt/1ucCvC7