De Erfgoedvereniging Heemschut maakt zich zorgen over de plannen voor het Hoofdstation in Groningen. Het station staat aan de vooravond van een ingrijpende vernieuwing. Sporen en perrons worden aangepast en er liggen plannen voor een nieuwe voetgangerstunnel en een fiets- en bustunnel. Lees verder...
via http://goo.gl/lTxqHn
via http://goo.gl/lTxqHn