Het eerste elftal van FC Groningen is zondag begonnen met de voorbereiding op seizoen 2014/2015. De ploeg van trainer Erwin van de Looi kreeg om drie uur de eerste training op Sportpark De Koepel in Haren. Lees verder...
via http://goo.gl/k1kgtn
via http://goo.gl/k1kgtn