zaterdag 21 juni 2014

De meniscusstraat van het Martiniziekenhuis

Ik worstel met m'n spijkerbroek. Ik probeer m'n been erin te krijgen maar dat lukt niet. Een groot en dik verband om mijn knie belet dat. ldquo;Lekkere voorbereiding heb jij!rdquo;, klinkt het van het bed aan de overkant. De stem in de zaal op afdeling 3H van het Martiniziekenhuis is recht voor z'n raap. Lees verder...



via http://goo.gl/FFvnMa