dinsdag 3 juni 2014

Bond Heemschut wil af van stadsbalkon

GRONINGEN - De Bond Heemschut Pleit voor afbraak van het stadsbalkon bij het Hoofdstation in Groningen. De erfgoedvereniging pleit voor verplaatsing of het geheel ondergronds maken van de fietsenstalling. Heemschut schrijft dat in een reactie op de plannen voor de herinrichting van het Hoofdstation aan de Stuurgroep Spoorzone.



via http://ift.tt/1rG240i