dinsdag 3 juni 2014

'Groningers betalen compensatie bevingen zelf'

De inwoners van Groningen betalen de compensatie voor de ongemakken die de aardbevingen met zich meebrengen voor een groot deel zelf. Tot die conclusie komt de Groninger Bodem Beweging. Lees verder...



via http://goo.gl/z0IARQ