vrijdag 20 juni 2014

Auto met bouwkeet belandt in sloot

Een auto met een bouwkeet is vrijdagmorgen bij Wehe Den Hoorn van de weg geraakt. De bestuurder had waarschijnlijk een black-out en reed daardoor de sloot in. Lees verder...



via http://goo.gl/f4NMSn