In een reddingsboot zelf het water op of een palinkje eten langs de kant. Zo'n vijfhonderd bezoekers zijn zaterdag naar de landelijke open dag van de KNRM in Lauwersoog gekomen. Dat waren meer dan verwacht, zegt woordvoerder Sietse van der Wal. Lees verder...
via http://goo.gl/3H1ME9
via http://goo.gl/3H1ME9