woensdag 21 mei 2014

Tweede appartementencomplex aan Oosterhamrikkade

Aan de Oosterhamrikkade in de stad Groningen komt een nieuw appartementencomplex. De woningen zijn bedoeld voor pas afgestudeerden, senioren en medewerkers van het UMCG. Lees verder...



via http://goo.gl/nnbQjs