Groningen
woensdag 21 mei 2014
Tweede appartementencomplex aan Oosterhamrikkade
Aan de Oosterhamrikkade in de stad Groningen komt een nieuw appartementencomplex. De woningen zijn bedoeld voor pas afgestudeerden, senioren en medewerkers van het UMCG.
Lees verder...
via
http://goo.gl/nnbQjs
Nieuwere post
Oudere post
Homepage