zondag 4 mei 2014

Ton Schroor: judoka op het stadhuis

GRONINGEN - ,,Ze hebben me nooit goed in de ogen gekeken'', zegt de Groningse D66-wethouder Ton Schroor. Zijn partij heerst in de stad, hij formeert het nieuwe college van B en W. In een interview in de weekendbijlage WKND van Dagblad van het Noorden vertelt hij onder meer over zijn rol in de bestuurscrisis van 2012 rond de tram.



via http://ift.tt/1jrHIlD