Grasbaancoureur Mark Stiekema uit Stadskanaal heeft zich afgemeld voor de ONK-wedstrijd van zaterdag in Siddeburen. Hij raakte vorig weekend geblesseerd en is daar onvoldoende van hersteld. Lees verder...
via http://goo.gl/s56487
via http://goo.gl/s56487