De gemeente Groningen wil zo snel mogelijk in gesprek met de Provincie over de vernieuwing van de westelijke ringweg. Gedeputeerde William Moorlag liet dinsdag weten de aanpak van de ringweg langs onder meer de Groninger wijk Vinkhuizen uit te willen stellen. Lees verder...
via http://goo.gl/XO0pzO
via http://goo.gl/XO0pzO