Slopers hebben maandagochtend een begin gemaakt met de ontmanteling van de huidige Noordzeebrug over het Van Starkenborghkanaal in Groningen. Dit heeft geen gevolgen voor het verkeer. Lees verder...
via http://goo.gl/w9cMFm
via http://goo.gl/w9cMFm