Peter Rehwinkel zegt pas na zijn ontslag erachter te zijn gekomen dat hij burgemeester van Groningen had moeten blijven om een functie bij United Cities Local Governments (UCLG) te krijgen. Dat zegt hij dinsdag in de Volkskrant. Lees verder...
via http://goo.gl/O6t3i3
via http://goo.gl/O6t3i3