maandag 5 mei 2014

Rehwinkel: Voortdurend hele en halve onwaarheden

GRONINGEN - Oud-burgemeester Peter Rehwinkel komt een half jaar na zijn vertrek uit Groningen ''bijna dagelijks'' hele en halve onwaarheden over zichzelf tegen. ,,Ik bewandel de chique weg door mijn mond te houden. Ik wil in beslotenheid proberen een moeilijke periode achter me te laten, maar het gaat maar door'', vertelt hij in een telefonisch gesprek. Gisteren besloot hij de stilte te laten voor wat die was. ,,Ook als je niks zegt, word je overal benaderd en krijg je het verwijt dat je wegduikt.''



via http://ift.tt/1fMNQ8S