GRONINGEN - Oud-burgemeester Peter Rehwinkel komt een half jaar na zijn vertrek uit Groningen ''bijna dagelijks'' hele en halve onwaarheden over zichzelf tegen. ,,Ik bewandel de chique weg door mijn mond te houden. Ik wil in beslotenheid proberen een moeilijke periode achter me te laten'', vertelt hij in een telefonisch gesprek.
via http://ift.tt/1mvndUz
via http://ift.tt/1mvndUz