donderdag 22 mei 2014

Oldambt koopt inventaris Tramwerkplaats

De gemeente Oldambt heeft voor 40.000 euro de inventaris en nutsvoorzieningen in de Tramwerkplaats gekocht. Cateringbedrijf Bos Bos is per 1 mei gestopt met de exploitatie van de brasserie van de Tramwerkplaats. Lees verder...



via http://goo.gl/DfdhKh