De nieuwe coalitie in de gemeente Oldambt gaat actief op zoek naar een investeerder voor een hoogwaardig recreatiepark in Blauwestad. Dat is een van de punten in het akkoord dat de SP, PvdA, het CDA en de Partij voor het Noorden donderdagavond hebben bereikt. Lees verder...
via http://goo.gl/RbXopL
via http://goo.gl/RbXopL