Groningen
maandag 5 mei 2014
NAM: 'Geen signalen misbruik schadegeld'
Volgens de NAM wordt veruit het grootste deel van de schadevergoeding voor aardbevingen besteed waarvoor het is bedoeld.
Lees verder...
via
http://goo.gl/WuUvVz
‹
›
Homepage
Internetversie tonen