maandag 5 mei 2014

NAM: 'Geen signalen misbruik schadegeld'

Volgens de NAM wordt veruit het grootste deel van de schadevergoeding voor aardbevingen besteed waarvoor het is bedoeld. Lees verder...



via http://goo.gl/WuUvVz