Nog een paar weken en het papieren treinkaartje verdwijnt voorgoed. De NS biedt nog wel losse kaartjes aan die je bij een automaat kunt kopen, maar daarmee moet je straks wel inchecken, en ze zijn een euro duurder. Lees verder...
via http://goo.gl/OSQoq4
via http://goo.gl/OSQoq4