vrijdag 2 mei 2014

'Noorden heeft miljoenen aan subsidie misgelopen'

Het Noorden heeft zestig tot negentig miljoen euro misgelopen door geen Europese subsidie aan te vragen voor de Zuidelijke Ring. Dat zegt Frank Menger van de Commissie Ringweg Zuid De Wijert. Lees verder...



via http://goo.gl/Y4xRvX